Het Honda motornieuws voor 2004

De Fireblade: Vurige passie

De nieuwe CBR1000RR Fireblade heeft zijn eigenschappen onmiskenbaar geërfd van de weergaloze RC211V van Honda. Dat zie je aan de compacte, compleet nieuwe 1000 cm³-motor met katalysator, de duale sequentiële brandstofinjectie, het lichte aluminium frame, de unit-pro-link-achterwielophanging en niet te vergeten een revolutionair, elektronhydraulisch stuursysteem voor superieur stuurgedrag.
172 pk, 115 Nm koppel en 179 kg drooggewicht!

Lees in de officiele Persinformatie (PDF, 600 kb!) van Honda alle informatie over deze nieuwe superbike van Honda.



De comfortabele avonturier

Op een bergpas, een kustweg of op de snelweg, in een vreemde stad of open terrein - met de Varadero 1000 is de wereld binnen uw handbereik. Daar zorgt het krachtige aandrijfmechanisme met de 1000-cm3-V2-Motor, de digitale PGM-FI brandstofinjectie met driewegkatalysator voor. Het beproefde dual-CBS-remsysteem van Honda heeft nu als extra optie ABS voor veilig remgedrag.

Persinformatie (PDF, 600 kb!)



shadow 750: pure lust

Laat je in het diepe zadel van de Shadow 750 zinken en ga op weg naar je doel. Onder je voel je het kloppende hart van de V2-motor, dat op iedere beweging van je pols reageert met een flinke stoot power. Niemand kan deze cardanasgedreven verleiding weerstaan.

Persinformatie (PDF, 600 kb!)



CBF600: Zo individueel als jezelf

De nieuwe CBF600 van Honda belichaamt met zijn variabiliteit een nieuw motorconcept. Zowel de stuurstang als de buddyseat is verstelbaar. Bij de luxe uitvoering kan ook het windscherm worden versteld. Zo vindt iedere berijder gegarandeerd zijn optimale zitpositie. Bovendien levert de viercilinder seriemotor met 600 cm³ cilinderinhoud in elke situatie een versnellingspotentieel voor grenzeloos onbekommerd rijplezier.

Persinformatie (PDF, 600 kb!)



CBF500: Gewoon buitengewoon

Intreden of herintreden, de CBF500 maakt rijden op twee wielen tot een zeer aangename zaak. Eenvoudig in het drukke leven van alledag en voorzien van rijkelijk plezierpotentieel voor de vrije tijd is dit consequent op de berijder gerichte concept richtinggevend voor deze klasse.

Persinformatie (PDF, 600 kb)






© 2003 - Honda/MCE